Why So Cuai Dear Seller..

19:42:00


Soo, haritu aku ada order contact lens form satu online shop ni. Ni pun orderkan untuk my sister since her wedding is around the corner so dia minta la tolong orderkan. So aku pun orderkanlah. Dalam 2 hari selepas order and buat payment akhirnya item sampai ke ofis aku. Aku pun happy la barang selamat sampai (and to think of all the free gifts include) and check gitu-gitu jela . Seen the bottle cap masih seal and tempat lens tu takde pecah and free gifts pun ada tanpa terkurang, aku ingat da settlelah semua tinggal nak bagi kat sis je. Sekali bila ku goncang, apakah.. KARAT???!! what..how is that even happen? Tak tau pula contact lens boleh berkarat.. Ku goncang goncang bagai nak gile bagaikan menafikan realiti akhirnya memang confirm contact lens tu yang berkarat. Tsk ahhh sudahh kena la tukarkan, takkan nak rugi camtu je..Soo aku pun contact la seller tu, aku tanya camne ni sebab orang nak pakai, buatnya buta mata my sis ape aku nak jawab nanti.. Akhirnya si seller suruh resend balik kat dia, dia akan ganti tapi i have to pay for postage fee. Puufftttt sah sah la aku da rugi sejak dia  pos contact lens berkarat ni kat aku.. Geram kot, kau sebagai seller barang kat tangan kau takkan kau tak check kot. Lain la kalau kau dropship je. Masa & duit terbuang camtu je. Da terang lagi bersuluh berkarat masih nak kata botol yang karat .GRRR APTB la kau SELLER..


xoxo,
danee

You Might Also Like

4 comments

  1. err...cam na boleh karat contact lense tu?? dibuat dari besi ka?? mcm pelik ja...tp tgk gambar mmg contact lense tu rosak...huhu...CS tak pernah lagi la beli contact lense online...takut hygiene and keselamatan...nasib baik la dia mau gantikan balik...if not, mmg rugi sgt la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu pasal la sis, pelik gak. First time nmpak contact lens berkarat,. Lain la kalau buat dari besi. ... I

      Delete
  2. sepatutnya, as a seller, kalau dah jual barang berkarat tu and org mintak ganti rugi, dia patut bagi je. kenapa mesti KITA PULAK KENA BAYAR POSTAGE FEE bila dia nak hntr yang baru? Dia yang cuai. Kalau mcm tu, itu mmg first and last beli barang kat dia. Serik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah sis, dia xpercaya yang cl tu berkarat. Siap suruh pastikan seal blm bukak. Since barang memang dari tangan dia so ingtkan lebih cermat & selamatla dari yg dropship. Rupenye lagi teruk. Ish..

      Delete

thanks for stopping by- I love reading your comments! I'll always reply so check back in a few days if you've asked me any questions x

Popular Posts

Recent Posts