Upset Entry: My booking has been cancelled

15:40:00

Honestly aku upset gila hari ni. Dahlah packed dengan kerja semua then suddenly dapat call dari hotel yang aku dah book untuk exoluxion akan datang yang room yang aku book tu kena cancel. Angin sangat kot. Aku tanya kenapa pulak  kena cancel, dia kata room semua dah sold out, penuh. Then aku cakap yang aku dah book way before takkan masih sold out pastu dia kata dari minggu lepas lagi dah sold out. Eh, beli ticket baru sabtu lepas kot. Ke memang orang dah target situ dari awal lagi ke or they cancelled my booking because i book for mar 12 instead of mar 11. Then dia kata masih ada 15 booking dorang kena cancel. Tanya jugak apesal sampai macam ni sedangkan bukak balik booking.com dia tulis masih ada empty room, dorang kata booking.com ni lambat update website dorang tu yang sampai berlambak booking kena cancel. Nak jugak marah orang tu tapi dia sekadar buat keje je karang tak pasal2 aku ruin other people's day pulak. Siapa yang senasib, high 5 sikit.

Hm entahlah. Nak tak nak kena book hotel baru. Yang dekat memang dah takdelah. yang ada jauh sikit dari situ tapi asalkan ada tempat untuk stay semalam sudah.


You Might Also Like

0 comments

thanks for stopping by- I love reading your comments! I'll always reply so check back in a few days if you've asked me any questions x

Popular Posts

Recent Posts