WMA #1: FlappyDoge

by - 12:06:00

Happy Thursday semua :)

Apa itu WMA? WMA stands for What's My Apps. Apa motif buat ni? Saja je disamping boleh berkongsi dengan korang semua on my yeah or nay apps. Kat google store tu terlampau banyak recommendation apps, either it worth it nak simpan dalam tablet tu yang nak tau tu.

Ingat lagi tak game flappy bird yang pernah viral tak lama dulu? Sampai ada yang sawan main benda tu and oleh sebab kepopularitiannya tu, si gamemaker rasa stress dan ambil keputusan untuk keluarkan game tu dari google play store (i'm using android). Sejak dari tu, berlambak la game2 parody flappy bird kat google play store. Yang merepek pun banyak, so korang bolehlah search sendiri.

Dalam banyak2 parody, i choose DOGE sebab DOGE kiut. Bila main pun tak rasa rage melampau-lampau sampai nak campak fone. Bagi yang tak biasa dengan MEME DOGE ni korang bole refer sini dan sini untuk tengok betapa comelnya meme DOGE ni.

Such doge, Very shibe, Many death wow
just realise yang it say FAP and bukan TAP and jari tu actually middle finger -.-"
Aww, Shibe mati..
Can't get more than 8... i'm such a disgrace *grossly sobbing* .

Whats your favourite apps? Share it with me :)


You May Also Like

1 comments

thanks for stopping by- I love reading your comments! I'll always reply so check back in a few days if you've asked me any questions x